wtorek, 11 lutego 2014

Tęskno mi

Ostatni weekend ....
Ciepełko, słonko, radość, zapach wiosny....
takie dni uwielbiam...
takie dni przepełnione optymizmem, nadzieją....
takie dni jak w słowach piosenki Grechuty
takiej co sama się nuci....

"Dzisiaj rano niespodzianie zapukała do mych drzwi
Wcześniej niż oczekiwałem
przyszły te cieplejsze dni
Zdjąłem z niej zmoknięte palto,
posadziłem vis a vis
Zapachniało, zajaśniało wiosna, ach to ty
Wiosna, wiosna, wiosna, ach to ty ......"


czy też
jeszcze jednej tej o Radości o poranku

"Jak dobrze wstać
Skoro świt
Jutrzenki blask
Duszkiem pić
Nim w górze tam
Skowronek zacznie tryl
Jak dobrze wcześnie wstać
Dla tych chwil
Gdy nie ma wad
Wspaniały, piękny świat
Jak dobrze wcześnie rano wstać
Wiosną lat"


Nic dodać nic ująć...
nic tylko czekać z tęsknotą...
i czerpać garściami jak najwięcej takich słonecznych i ciepłych chwil....

Całe mnóstwo zdjęć wklejam bo zdecydować mi trudno :)

 
 
 

 

  
 

 

 
















   

  
 


  




  





 
 
 
 





























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz