wtorek, 23 czerwca 2015

Piknik urodzinowy


Urodzinowy piknik w plenerze dla córy marzył mi się już od dłuższego czasu. Tym bardziej, że pora jej urodzin przypada latem 23 czerwca i równie lepszej nie mogłabym sobie wymarzyć. W tamtym roku nie wypalił, ponieważ trafił nam się wyjazd last minute. W tym roku dopięłam swego i  zorganizowałam imprezkę dla dzieci na polanie piknikowej.
Pogoda nam bardzo dopisała. Było bardzo słonecznie, a My znaleźliśmy świetną miejscówkę na polanie w cieniu drzew.
Dzieciaki bawiły się fantastycznie a to za sprawą starszej córy, która nie pozwalała im się nudzić i świetnie spisała się jako animatorka zabaw przeróżnych. Wielkie podziękowania również dla Kochanej Siostry mej,  która pomogła nam to wszystko zorganizować.
Zaproszenia dla dzieci wykonałam według własnego pomysłu. Rewelacyjną atrakcją dla dzieci okazała się  piniata Olafek poczyniona przez zdolne córki me.  Nie mogło oczywiście zabraknąć tortu z Elzą i ozdobnych pików do babeczek, które sama przygotowałam z motywem Krainy Lodu. Bo u nas Elza z Krainy Lodu niezmiennie już od jakiegoś czasu jest nr 1. 
Ogólnie imprezka udała się, wszystko wyszło bardzo fajnie, czego wyrazem były przede wszystkim  uśmiechnięte i zadowolone dzieci.

Życzę Ci Córeczko beztroskiego dzieciństwa i samych słonecznych dni :D























 



 


 


  




 

 







piki do babeczek - hand made
słój do napoi - Tiger
buteleczki do napoi - hand made
dekoracje wiszące - Partybudziki.pl, Tiger
dekoracje stołu - Partybudziki.pl, Tiger, Empik
piniata - hand made
 tort - Cukiernia Antolak

1 komentarz: